Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

onsdag 18 februari 2015

Tommy Bergman - Sveriges vidrigaste stalkare











En sådan här sjuk människa borde vara inspärrad på psyket på livstid. En riktig vidrig sadist och hänsynslös fullblodspsykopat med absolut ingen ånger eller förståelse för vad han gjort.

Ska vårt rättsväsende reagera då först han dödat någon? Han har ju åtminstone dödat flera av dessa kvinnor psykiskt iallafall. Skrämmande att se hur rättssystemet fungerar i Sverige mot dessa galningar.

En krossad knäskål eller två samt några välriktade sparkar mot skrevet för att oskadliggöra dennes genitalier skulle denne man må riktigt bra av och få honom att vakna upp till verkligheten lite.

Jag är egentligen emot att önska någon ett våldstraff, men i detta fall kan jag göra ett stort undantag och hoppas någon plågar Tommy Bergmans liv lika mycket tillbaka för alla dessa stackars kvinnor han har terroriserat, misshandlat och våldtagit. 













Se avsnittet på TV3 i programmet Stalker: här



















Enl uppgifter är hans senaste adress: här
eller: här  (den sistnämnda enl skatteverket)














Se förstorad bild ovan från eniro

4 kommentarer:

Anonym sa...

Exakt!!!!!!

Anonym sa...

jag känner den mannen mycket väl och det är skrämmande att han får gå lös!! Så mycket jäkelskap han ställt till med!!!!

Anonym sa...

Han e ju sjuk jävel.Han satt in mej i fängelse i 1 år för han påstod att jag skulle ha misshandlat honom men det e ej sant men jag dömdes för det

Anonym sa...

Tommy är ingift släkt till mig och våran familj umgicks när jag var yngre men då var han,vad jag upplevde en mycket sympatisk man han hade mycket karisma och var väldigt utåtriktad men vad som hände inom deras familj har jag först i dag fått reda på. Som barn uppfattar man tyvärr inte allt som är galet.