Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

tisdag 20 januari 2015

Robert Larsson - Icahandlaren från helvetet svarar












Tre år med problem, miljonvite och nu möte med ansvarsnämnden. Robbans svar :
Jag har lyssnat för dåligt. Jag har varit fartblind och fokuserat för mycket på butiken och skötseln av den. Men jag har utvecklats enormt de sista två åren. Vi ska följa den plan som finns så det kommer inte att bli tal om något vite, säger Robert Larsson. 
Mycket snack och lite verkstad, åter igen av Robert Larsson. Fartblind är även Robban i trafiken då han rattar en Lamborghini. Robban är en stor mästare i bullshit enligt mig och många många fler och att få ordning och rädda den utsatta butikspersonalen kräver en NY chef. 
Sådant här psykstyre med åratal av förnedring och dålig arbetsmiljö sätter sina spår på djupet hos de allra flesta utom Robban som kör på med de dåliga ursäkterna som vanligt. Nu måste ICA ta i med hårdhandskarna en gång för alla. Den 15 Februari vill jag och många fler se en radikal förändring.

Inga kommentarer: