Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

onsdag 9 november 2011

John Blund i tablettform - Mot störande grannar



Ska verkligen bli intressant att följa John Blund pillernas verkan. Själv sover jag nattetid ganska hyfsat men tyvärr kan jag aldrig få en ordentlig sovmorgon mer än till 9-halvtio då vi blir ständigt väckta av grannen "tal" i lägenheten ovanför. Är man uppe sent och vill sova ut nån gång så är det totaltkört när människan sätter igång halvt skrikandes med sina politiska predikningar. Man blir även störd i VAKET tillstånd av detta malande som är mest irriterande.

Vi har sagt till Bovista som skyller på lyhördheten i huset. Nej det blir Hyregästföreningen som får överta detta ärende nu. Vill ogärna knapra piller hur bra de än är.Men detta var ändå en välkomnande nyhet för de som verkligen har svåra sömnproblem och sömnstörningar. Och jag ser possitivt på John Blund i tablettform. Men såklart så ska man ALLTID försöka finna ORSAKEN till problemen FÖRST innan man börjar.

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.769920-nytt-lakemedel-ger-hopp-for-somnlosa

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har det likadant. Inatt fick jag äntligen sova - fast jag fick då ta en större dos av mina sömnmedel än väntat. Vågar ju knappt vända mig i sängen, de lilla småljud som då naturligt uppstår får grannen under att banka i väggen (!). Att göra ett toalettbesök är otänkbart mellan kl 21 - 10, så nu har jag ont av den anledningen med. Men min hyresvärd, inte Bovista dock, säger att det är fel på mina öron när grannen bankar, trots att grannen själv anmäler dessa ljud som att jag "stampar på dem". Intressant att veta hur jag lyckas med det när jag förtvivlat försöker sova.