Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

fredag 29 juli 2011

Smash and Grab? Nej - Smash and Lift



Dessa tjuvar var absolut sjukt desperata och ute efter mycket pengar men samtidigt för fega att göra en bankrån. Men fräcka nog att köra in en hjullastare i väggen och sno hela automaten. Måste ju hörts en rejäl smäll och iakttagits av många som vaknade upp. Själv skulle jag ha hämtat kameran och tryckt av en massa bilder och filmat detta.

Samtidigt får jag påpeka att jag har försökt pingat in olika inlägg i 3 dagar nu via min Gessleman blogg. Men Twingly vill inte fungera. Ser dock att flera välbesökta bloggar på Twinglys top -100 lista ALLTID har lyckats med att kommentera GP's artiklar. Vill inte komma in på varken konspirations eller paranoia teorin med dessa tankebanor utan just bara påpeka detta mystiska fel som tycks fortsätta. Ser dock med glada mungipor att jag nu lyckats pingat in detta inlägg iaf.



http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.686274-stal-bankomat-med-hjullastare

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.686274--det-kandes-som-en-taskig-b-film-

1 kommentar:

Olle sa...

Med en viss förtur för andras politiska debatter i bloggarna så har jag uppmärksammat detta fenomen med. Kanske ett önskemål från GP's sida till Twingly att filtrera fram de mer passande politiska debattinläggen. Tror inte att varken Lex eller Gessleman behöver vara oroliga att bli utfrysna från bloggsfären