Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

lördag 9 juli 2011

Christoffer Edgren - En sjuk Jävel


Christoffer Edgren

Gästbloggare på Hagabadet som "städet kommer in" och "Christoffer" och även nu som "Slaska Shasimi" som ett slags sista desperat hopp att höja Hagabadets status med sina sjuka stil som knappast gör saken bättre varken för Hagabadet,VD'n eller Christoffer själv. Jag bara bugar o tackar och tar emot all info som flödar från internätet

Mannen tror även att jag är Per Gessle för att jag kallas för Gesslemannen och då har man antagligen knaprat en hel del dumpiller genom åren. Ja GP och alla läsare kan ju själva se vilken "normal individ" Pelle Johansson använt som deras VIP och gästbloggare på Hagabadet.

Pelle Johansson trodde nog att det skulle bli en riktig potenshöjare av Hagabadets status när han och Peter bjöd in herr Edgren men som sagt så slutade kändisbloggandet med en slapp "slak lina" som säkert Christoffer Edgren även har snortat många av. Hans jaktmarker är slut på Hagabadet och sannorlikt flera andra personers med snart.

Jag hittade både "Christoffer" på Hagabadets facebooksida och bloggsida där han var både nämnd av andra och även själv hade gjort inlägg med sitt för och efternamn och med samma foto. Då han även med detta "foto" använde sig av "städet kommer in" som psedonym på Hagabadets Blogg misstänkte jag att han hade något med städverksamheten på Hagabadet att göra. För att senare bara kalla sig för bara "Christoffer" på Hagabadets Blogg.

På Edgrens Facebookprofil kan man se NPC Kvalite som arbetsgivare och när jag Googlar NPC hittar jag företaget med tillhörande Christoffer Edgren som en i "ledningen" och totalleverantör av rengöringsmedel för små och medelstora företag (se bilder)





Plötsligt ropar jag "voila" och "all in" för mig själv. Jag har hittat sambandet mellan Hagabadet och deras sjuka VIP-bloggare (se inbjudan nedan av Hagabadet)





Här nedan kommer en presentation av "Christoffer" från sin Wordpressblogg.

http://slaskasashimi.wordpress.com/2011/07/08/kandisbloggare-soker-nya-jaktmarker







4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har absolut sett denna bild av ""Christoffer"" på Hagabadets blogg vid profilen under rubriken ""vi som bloggar"" sen om det är Edgren som har en tvillingbror med samma ansikte låter ju mindre trovärdigt

Att det med största sannorlikhet är Hagabadet som bjudit in Edgren som gäst el Vipbloggare som visas i facebookloggen är ganska rimligt av Garderuds antaganden

Att Garderud inte till 100 % har lyckats fastställa vem som skrivit vad är helt försvarsbart. Men faktum är att VD'n Pelle Johansson och Peter har faktiskt låtit denna person fått mer eller mindre fria tyglar att uttrycka sig i fula ordalag på en komersiell blogg som är helt åt helvete görfel

De har låtit Chistoffer tjötat på den ena historien efter den andra och man har bara kännt att detta måste få ett slut nån gång

Att sedan ""Slaska"" kommer in som gubben i låddan är bara en helt desperat handling i sammanhanget.

Nej man använder inte sig av Gästbloggare med sådant ovårdat språk för att ge Hagabadet ett häftigare ansikte utåt och ge oss en bättre popularitet.

Vidare är jag helt övertygad om att publiciteten i GP knappast gynnar till Hagabadets fördel och jag skäms over att vara en ""Hagabo""

Gessleman sa...

Trevligt att man blir personifierad med en identitet för ovanlighetens skull! men jag tror att vissa andra inte är lika roade av all uppmärksamhet i media som detta gett dem.

Bra att saker lyfts fram i ljuset och att folk kan få lufta sina kommentarer och åsikter. Vill ju ändå förmedla en dialog med allmänheten om detta tråkiga inträffade då Hagabadets anställda verkar vara mindre roade av detta som hänt dem.

Jag får väl se vilka åtgärder som kommer att vidtags från Feelgoods sida och även röster från dessa kändisars håll som är inblandade.

Tack ni alla som mailat mig om detta och vill vara anonyma och jag respekterar detta. Maila gärna GP och tipsa dem om vad ni vet och tycker och var anonym där med. Det funkar hur bra som helst.

Mvh, Micke (Gessleman)

Anonym sa...

Drog iväg en kommentar tidigare, verkar som den kom bort in cyber space.. hur som helst..

Mr Cs företag som säljer tvättmedel säljer inte till HB då HB handlar med seriösa företag som inte hamnar på CINT konsumentkrafts lista över företag som beter sig illa.

Och det stämmer att denne C med namnet "städet kommer in" har bloggat i månader innan denna story hamnade i pressen och ledningen "stängde ner" bloggen.

Första gången jag läste bloggen var säkert i april, mins inte exakt. Då hade "städet kommer in" gett en utförlig beskrivning i ord och bild hur lätt det är att stjäla från Hagabadet.
/Eric

Gessleman sa...

Det är rätt så intressant att glida runt på nätet och plötsligt så dyker bara saker upp framför näsan på en när man minst anar det. Som t.e.x denna blogg som har haft med NPC kvalite att göra 2007 och Christoffer Edegren.

Läs gärna alla kommentarer som denna person med flera har råkat ut för från detta företag och Christoffer Edegren.Känns jargongen igen?

Säkerligen var Mr C en bra säljare med ett välsmort munläder som glappade ut en massa skitlögner redan då. Allt om detta hittar du här:

http://metrobloggen.se/runebert/rengoringsforetag_som_uppmuntrar_skattefusk

Moget av Pelle och Peter att bjuda in sjuk drog-psykotisk-manupulativ säljare för att härja fritt på Hagabadets blogg utan att göra en "reseach"

Nu har de tillsammans lyckats få till den största KALLSUPEN i hagabadets historia istället och de skrattar säkert mycket tystare nu åt Mr C's skämtsamma image och maner. Snyggt jobbat grabbar! En stor eloge för att ni är grymt odugliga att driva ett företag på rätt sätt.