Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

lördag 26 februari 2011

Blev själv ett offer

Råkade själv ut för samma sak för ett tag sen då jag stod upp för min sak mot mig och alla statister som blev illa behandlade av ett produktionsbolag och en viss producent till detta bolag.Blev polisanmäld av denna producent och även en facebook grupp skapades av någon vän till denna producent/bolag som länkade till min blogg som i sin tur gjorde att bloggen och mobilen fick överbelastning av "hatare" som överöste den med många hatiska inlägg/sms.

Lyckligtvis lades förundersökningen ner av åklagaren som inte tyckte det fanns tillräckliga bevis att jag gjort något fel som jag heller inte gjort, förutom att stå upp för min sak. Mer om denna producent och bolag kan ni läsa här på bloggen om ni går bakåt några månader i tiden eller Google sök på "Origo Express" så hittar ni en hel del intressant läsning.


http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.559226--hon-raknas-som-offentlig-person-


http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.559275-darfor-hatar-de

3 kommentarer:

Lena sa...

I ett panikartat tillstånd så kan oseriösa bolag och personer ta till riktigt dåliga fulknep för att bevisa sin oskuld. Du gjorde absolut rätt som stod på dig! / Kram, Lena

Lars sa...

hehe tog mig friheten att googla ditt namn också och oj vilken dyster läsning av alla saker som gör ditt liv bittern och ledset. Plaster i mat, vattenpölar, döda fåglar.
Påminner mig om den där bortskämdapojken på dagis som alltid skrek högst och hade ett omättligt behov av uppmärksamhet och som tyckte att allt som rörde honom rörde alla andra också.
Känns som att du behöver lite positivt tänkande så kanske du slipper vara så ensam. Gessle glömde dig nog inte, han har bara viktigare saker för sig än att ge de borskämda dagispojken uppmärksamhet.

Trevlig helg!

Gessleman sa...

Hehe själv Lars. Märks att du inte känner mig som person alls eller har koll på alla roliga delar i livet som jag också skrivig om, t.e.x humor, lycka och kärlek.

är varken ensammen eller har behov av uppmärksamhet då jag skriver om det jag tycker är viktigt och har många pålitliga vänner och ett lyckligt förhållande.Och bortskämd eller bitter är jag definitivt inte heller Lars.

Känns lite som Lars tillhör den kategorin av människor som "personifierar" sig med den svenska avundsjukan som inte tål att folk bloggar om saker i olika sammanhang

Nej då finner dessa människor ofta olika negativa delar hos den personen att klanka ner på och försöker göra en misslyckad Freud analys eller något liknande som i Lars fall här.

Men presentera dig gärna med ditt efternamn nästa gång Lars så ska jag också ge dig ett personligt utlåtande baserat på en "psykologisk" utformad google sökning.Det låter väl rättvist?

/ Micke