Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

fredag 14 januari 2011

Roxette Videon




Log lite för mig själv när jag såg mig
dansa i bakgrunden med en tydlig redigering
a la suddgummi åt det ljusare hållet i nyllet.
Hade inte räknat med att jag lämnats oberörd.
Ingen som möter mig gör det inte heller!
En något "tydligare" version kan ni hitta här

6 kommentarer:

Henric sa...

Vad är en redigering Micke mot den förnedring ni fick utstå som statister? Produktionsbolaget blev nog den mest redigerade av alla. Särskilt Rebecca Jerndahl Tetrapac

Gessleman sa...

Det är lugnt Henric,jag går och fiskar och tar en tyst minut för Rebeccas sorgliga inblandning.Du har tolkat hennes efternamn fel föresten,eller var det medvetet hehe!

Henric sa...

Snål bitch i pappförpackning!

Gessleman sa...

Ha ha Henric, där fick du till det!

Gessleman sa...

Fick ett mail från en GP-läsare som undrar om jag vill kommentera videon i sin helhet. Jag är ju förståss inte den rätta att vara opartisk mot denna produktion,men jag gör ändå ett försök.

Men kan ju säga att den slutliga videon följer en del av samma mönster den tillverkades av.En känsla att den var inte så påkostad,lite tunn story med en röd tråd som kanske inte når ända fram till slutet.Bitvis lite förvirrande och rörig.

Roxette själva ser ganska "upplysta ut" badar lite för mycket i strålkastarljuset medan festdeltagana är inne i dimman med bländande motljus.

Man borde kanske i någon sekvens ha sammanfogat Roxette med det övriga festande folket,istället för att separera dem.Men eftersom jag var där så vet jag att det varit rätt omöjligt om man inte på datamässig väg klippt dit dem i efterhand.

Videon får 2 av 5 radioapparater av mig iaf varav en är avstängd.

Låten får däremot 4 av 5 påslagna radioapparater

Anonym sa...

Alltså förlåt är du tappad? Du är ju bara oskarp eftersom inte skärpan låg på dig!