Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

lördag 23 februari 2008

Han borde ha en kastrering

Exet messa och sa att hennes väninnas killkompis hade ringt halvpackad och ville bjuda ut henne. och drog samtidigt en kärleksförklaring om hur länge han varit "hemligt" förälskad i henne. och hade inte vågat göra nåt förän "jag var ute ur bilden" och hon tackade vänligt men bestämt nej.
Men puckot kom ändå och ringde på hennes dörr i en halvtimme och messade åtskilliga jobbiga tjat sms. Grejen var ju att i somras så fick hon en"hemlig" beundrare via sms som sa exakt likadana ord i kärleksförklaringen som hennes väninnas kompis gjorde nu.



Förutom att den hemlige beundraren då skrev en massa grova sexuella ord vad han ville göra med henne. Mitt ex och jag lade ihop det uppenbara att det måste vara en och samme man som nu trakasserade henne. För i somras polisanmälde hon det inträffade men de kunde inte gå vidare utan fler bevis som vi nu såg som en stor möjlighet och ett starkt skäl att ta upp det igen.

Personligen känner jag en stark lust att kastrera detta kön till oigenkännlighet. För är det nåt undertecknad hatar så är det dom som tänker med huvud nr 2. Exet är förstås orolig att han ska förfölja henne och jag förstår hennes rädsla. Killen har även ringt flera gånger med dolt nummer och sms:at henne om en ny middagsbjudning under veckan och jag sa att hon skulle gå direkt till polisen. Hoppas de tar henne på alvar nu.

Skall vässa skallpellen extra mycket tror jag.

3 kommentarer:

Katja sa...

Uuusch, såna där är inte roliga!
Skönt att du verkar var akompis med ditt ex i allafall - mellan mig och mitt ex känns det stundom som nån sorts världskrig.

Gessleman sa...

Jag har nog lyckats hålla en bra kompisrelation med mina tidigare ex
dock inte med alla förståss. Men det kan vara på gott o ont då vissa flickvänner inte "uppskattat" att man haft en bra kontakt med exen.

Katja sa...

Jag skulle gärna haft ett ex som går att ha en relation med, men tyvärr är han en sån man ska hålla sig lååångt borta ifrån. Dessvärre är han far till fyra av mina barn, så nån sorts kontakt skulle vi behöva ha.