Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

lördag 23 februari 2008

Koffeinfritt = IQfritt av Espressohouse

Har nyligen varit i kontakt med espressohouse ang deras koffeinfria espressokaffe som finns på deras kaffebarer runt om i landet,och på deras hemsida står det klart och tydligt på länken
http://www.espressohouse.se/ta_med_hem.aspx
Ta med dig favoriterna hem " Vi unnar våra gäster det bästa även på hemmaplan Därför kan du köpa hem dina favoriter,espressokaffe,bryggkaffe,chaite,syrup i olika smaker minttabletter, mineralvatten m m. Så bara för att du inte är på plats, behöver du inte avstå från dina favoriter."

Men när jag frågar var nånstans jag kan köpa det koffeinfria espressokaffet (som är min favorit) och var det kostar så får jag beskedet att det INTE säljs utan allt annat kaffe kan jag köpa med mig hem från deras större kaffebarer. Jag undrar förvånat varför och säger att jag inte tål koffein då det ger mig hjärtklappning och får beskedet att de vet ej varför det inte säljs för hemmabruk. Men att köpa en kopp på plats eller ta med sig går alldeles utmärkt (GAAHHH)

Jag påpekar då att det borde vara en självklarhet för mig som kund/gäst att de som inte tål koffein ska få kunna köpa hem deras koffeinfria espresso alternativ lika mycket som de som tål koffein kan köpa hem deras vanliga espresso kaffe
inte sant? och de hänvisar då till någon produktchef om denna sak som jag nu väntar svar ifrån.

Varför i all världen ska vi som vill dricka det koffeinfria alternativet istället nu inte kunna köpa det? isf i rättvisans namn ska ingen kunna köpa något kaffe alls för detta är ju oerhört sjukt och IQ-fritt tycker jag. Så fram med det koffeinfria alternativet pronto eller ta bort försäljningen på det vanliga omedelbums Espressohouse. Stinker falsk marknadsföring och dåligt omdöme lång väg

Inga kommentarer: