Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

tisdag 26 februari 2008

Jippi - Trägen vinner

Varit i kontakt med en konsument rådgivare per tel och fick bekräftat vad jag hela tiden misstänkt att det var "falsk marknadsföring" att gå ut med en sådan annons och erbjudande av Espresso House då det inte gällde vissa målgrupper o kaffesorter .
Ringde sen även till E H och påpekade det som jag hade skrivit i retur ang deras svar samt vad konsumentverket tyckte.

Efter en stund så sade E H att jag skulle få köpa deras "större" förpackning om jag nu ville och att de skulle bara ringa runt till olika kaffebarer här i Göteborg och sen maila var jag lämpligast kunde köpa den. Härligt!





Vad jag nu inte frågade var om priset, men när jag har varit i kontakt med några lokala kaffebarer tidigare och frågat så låg priset för en 80 st portionspåse förpackning mellan 250-280 :- och jag hoppas innerligt att de INTE nu slår på nån hög moms och extra avgifter så priset landar på det dubbla.. då j-lar.

Inga kommentarer: