Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

tisdag 26 februari 2008

EJ Godtagbart Espressohouse

Nu fick jag ett mail av Espressohouse att jag kunde hämta ut mitt kaffe i dagarna för 280:- för en 80 portionersförpackning med tanke på att en STOR latte på plats med samma koffeinfria kaffe kostar 38:-


Och då använder de 2 st av dessa portionsförpackningar till att göra denna. Det blir då 3.50:- per portion i styckepris. Det kostar mig 7 kr att göra samma kaffe själv. Fem gånger billigare än att köpa det i deras Barer. Visseligen är 280:- väldigt dyrt för en 500gr Espresso förpackning det med. Men jag har inte hittat några andra godare alternativ ute på marknaden.


Då kanske ni förstår varför jag helst vill avnjuta min latte hemma.
Tycker det är anmärkningsvärt att de inte insåg sitt fel redan från början då de annonserar ut dessa erbjudanden
till sina kunder. De var säkert bara reklamkåta och hungriga av sitt namn som saknades på den stackars lilla 500 grams förpackningen som mätte 18 x 12 x 7 cm. Omdöme : De får av mig 10 st kaffesumpsbönor av 10 möjliga

Inga kommentarer: