Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

tisdag 5 januari 2016

Lunarstorm återuppstår!








Ja det kallas ju nu för stajlplejs förståss..
Vem minns inte Lunarstorm som var klart roligare än Facebook iaf. Där jobbade jag bl.a. som validator under flera år med "Navelludd"
En del av Lunar där medlemmarna kunde posta tips, länkar,nyheter m.m som de hittade på nätet.
Min uppgift var att sålla bort skit och välja ut intressanta grejor som jag trodde skulle bli poppis bland medlemmarna. För det mesta hade jag grym stenkoll på detta! 
Jobbade även en hel del med chattarna som moderator. Så vem vet, Kanske dyker jag upp å drar er i öronen lite eller ger er beröm :-)
Läs mer om detta HÄR
Känn nostalgiiiin och bli medlem HÄR

Inga kommentarer: