Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

måndag 27 april 2015

Abbes Pizza serverar fel - Vägrar byta ut maten











Jag, Hosam och Cissi skulle käka lite. Vi gick till Abbes på Järntorget. Jag beställde en Kebabsallad och de var sin Pizza.
När beställningarna sen kom till bordet fick de var sin Pizza men jag fick en Falafelsallad.
Jag hävdade bestämt att jag sagt Kebabsallad. Men mannen sade lika bestämt att han frågat mig noga och jag hade sagt Falafelsallad. Och ville absolut inte byta ut maten.

Alla tidigare matställen jag har varit på har man då naturligtvis rättat till direkt om det blivit fel, som god policy mot sina kunder  men inte här, det var mitt fel rakt av och jag skulle minsann inte få det jag hade beställt.

Det blev ord mot ord och jag orkade inte fortsätta att diskutera detta så jag tog till slut min Falafelsallad och bet ihop min ilska tillsammans med den. (Den var för övrigt inte god)
När jag kom hem så upptäckte jag ett kvitto som jag fått och vad som står där kan ni själva läsa, KEBABTALLRIK.

Trodde då att min beställda mat gick under Kebab men jag fick Falafel och jag hade då rätt. Gick senare ner till mannen med kvittot som bevis och hävdade att han gjort fel.

Och krävde pengarna tillbaka eller en KEBABSALLAD tillgodo vid nästa besök. Nej, inte fan gick det, då kom det mer ursäkter. Detta är vad som hände, se klippet HÄR

Inga kommentarer: