Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

tisdag 27 januari 2015

Guldbaggen - Guldtackan



















Sååå jävla viktigt att vi statister krediterats och uppskattas mycket mer för våra insatser och då menar jag även ekonomiskt som är riktigt underbetalt ur många aspekter.

Och jag tänker fortsätta gnälla och kämpa för våra rättigheter och säga till när det blir galet fel i branschen. På 100-åringen så fick jag ju vänta flera månader innan utbetalning skedde och naturligtvis är det inte Felix Herngrens personliga fel som jag tror han fattade.

Samtidigt så kunde man ju i eftertexterna i slutet på filmen se ALLA statisternas namn som medverkade i produktionen och detta tror jag aldrig har hänt i någon film att vi krediterats ett sådant utrymme men troligtvis så skämdes man lite efter min historia i media.

2015 ska jag upp till galan och under året förhoppningsvis sätta mer prägel på statistens roll i filmsammanhang. Tack SVT kultur för en bra, tydlig och välformulerad artikel!

Inga kommentarer: