Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

lördag 2 augusti 2014

Hemtjänsten är livsfarlig













Jag våndas ångestfullt inför min kommande ålderdom då jag läser hur den personliga kvaliteten på vården utvecklas allt mer till det sämre - och ger livsfarliga konsekvenser.

Hur i helvete kan man se fel på en brun och en genomskinlig flaska och dessutom inte kunna skilja på mängden koncentrerad ättiksyra sedan, vid upptäckten av misstaget. Det finns inga godtagbara ursäkter i detta fall enligt mig.Totalt oansvarigt!

För jobbar man inom detta yrke så måste man ta mig fan ha en BRA SYN för att se skillnad på livsfarliga flaskor även om det är kort om tid mellan besöken.

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2445501-hemtjansten-serverade-attika-i-stallet-for-vatten

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2445505-hemtjansten-ingen-gor-sadant-har-med-avsikt-

Inga kommentarer: