Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

onsdag 19 september 2012

Google Chrome är stabilare och snabbare














Då jag tidigare använde mig av IE så fick jag problem jämt av många sajter,webbläsaren hängde sig och mitt viruskydd gick på högvarv och spottade ut varningsmess hela tiden. Bytte till Google Chrome och sen dess har jag inte haft några problem what so ever. Laddar sidorna mycket snabbare dessutom.

10 anledningar att byta till Google Chrome :

  1. Google Chrome startar snabbare.
  2. Google Chrome laddar hemsidor snabbare! Räcker inte det som argument? ;-)
  3. Google Chrome stannar inte bara för att ett fönster/tabb stannar
  4. Google Chrome tar upp mindre skärmyta för menyer och lämnar mer åt hemsidorna
  5. Google Chrome har bra stöd för plugins  (annonsblockerare, översättare, mm)
  6. Google Chrome stödjer nya standarder så som CSS3 och HTML5 (för en vackrare webb!)
  7. Google Chrome skriver du webbadress och söker i ett och samma fält!
  8. Google Chrome finns till både Windows och Mac
  9. Google Chrome uppdateras automatiskt utan att man behöver göra något
  10. Google Chrome fungerar bättre med Gmail, Google Docs, mf.

















http://www.gp.se/nyheter/varlden/1.1069150-tysk-varning-for-internet-explorer

http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.1069480-ocksa-svenska-myndigheter-varnar-for-internet-explorer

Inga kommentarer: