Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

fredag 17 december 2010

Gessleman - 6000st/mån


Se upp Candis! 6000 och ökande!

Fått många mail från läsare om min blogg. Många GP läsare uppskattar mina små inlägg som är mycket trevligt. Är ingen reklambloggare. Dock en liten reklambanner satte jag dit nyligen.
Tycker om det skrivna ordet och att kommentera händelser som kanske kan påverka något till det bättre.
Och nej, jag sitter inte och övervakar GP's nyheter dygnet runt ni som undrat detta i mailen. Jag jobbar med IT hemifrån på distans vid datorn som leder till ett mycket flexibelt och bekvämt användande. Därför har jag tillgång till nätet samtidigt och kan ofta följa med GP's nyhetsflöde parallellt. Dessa nära 6000 är endast unika läsare från GP-länkade inlägg.


http://www.gp.se/konsument/konsumentratt/1.511805-betalda-inlagg-pa-bloggen
http://www.gp.se/konsument/konsumentratt/1.511794-mer-smygreklam-pa-natet

Inga kommentarer: