Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

tisdag 28 juni 2016

Naked Juicebar - Lurar konsumenterna på proteinet


Köpt åtskilliga Protein thunderbars hos dem och kollade av ren tillfällighet på innehållsförteckningen på Naked Juicebars webbsida av deras produkter häromdagen.

Det anmärkningsvärda var att deras protein thunderbar innehöll minst mängd protein av deras 3 olika sorter. Ni kan själva se på bilden hur fördelningen ser ut.

Oavsett om man nu har tillsatt en obetydlig minimal mängd vassleprotein i denna sort så är det ganska mygligt att man fräckt nog väljer att kalla den för "protein" bara därför.

Jag har köpt just den för att få en extra kick protein (som jag trodde den innehöll) då jag bl.a tränar. Vilket var helt meningslöst i detta fall.

Även personalen har sagt att den var tillsatt med extra protein då jag frågade dem för första gången då jag köpte den. Nej absolut myglig marknadsföring och snålt innehåll från Naked Juicebars sida.

Detta är väl ändå att lura konsumenterna med intrycket att man får i sig mest protein om man väljer just den sorten, eller hur!

Inga kommentarer: