Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

lördag 3 oktober 2015

Busschaufför stannade vid Frölunda Torg














När jag skulle till ett viktigt möte igår och springandes såg 99-bussen rulla ut från sin hållplats vid Frölunda Torgs bussterminal trodde jag att det var kört och jag skulle missa mitt möte. Samtidigt så måste busschauffören läst mina tankar då han stannade med bussen trots att han kört ut en bra bit från parkeringsfickan.

Jag klev på och tackade så mycket för att han tog sig tid att vänta 5 sekunder och släppa på mig. När jag skulle gå av tackade jag honom ännu en gång och sa att de flesta busschaufförer är så stressade och brukar ALDRIG stanna i dessa situationer och han tillhörde den lilla skara som visar hjälpsamhet mot sina passagerare. Jag tog samtidigt ett bild på denna snälle chaufför som förtjänar att uppmärksammas.

Inga kommentarer: