Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

tisdag 10 mars 2015

Juriststudenten i Trolljägarna














Jag blir riktigt rädd när jag ser dessa unga människor som studerar lagboken syssla med falska identiteter. Är det sån här kvalité vi vill se på juristerna som arbetar vid domstolarna i Sverige?

Jag är varken rasist,homofob eller dylikt, och jag tycker att denna kille ska absolut byta inriktning ang sitt yrkesval här i livet, för ID-kapningar och juridikstudier skär sig jävligt illa.

När det gäller rättssäkerheten i Sverige så får man bestämt sålla bort sådana här individer i ett tidigt stadie. Nej,denna kille förtjänar INTE att fortsätta sin utbildning inom juristlinjen.

Uppsala universitet bör visa ansvar här och se denna olämplighet i Holmgrens beteendemönster och ta upp detta i disciplinnämnden ang Holmgrens fortsatta lämplighet som juridikstudent.

Med tanke på de minimala kunskaper som Holmgren redan besitter såsom att han trodde att det var polisen som väckte åtal och inte åklagaren, så kanske Holmgren väljer att självmant avsluta sina studier.

Se programmet Trolljägarna på TV3  : Här

Läs även : Detta är Morningstar i Trolljägarna

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har helt rätt men om jag inte missminner mig så heter denna gosse egentligen inte Oliver utan något annat. Tycker man skall gå till botten med typer som han, då han lär fortsätta med annat nick.