Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

onsdag 13 augusti 2014

0757600920 - Profact, ICA kuriren, Sergel inkasso














För femtielfte gången i ordningen så fick jag ett samtal från nummer 0757600920 där man ringer en signal och sen lägger på och hinner man svara så möts man av ett otrevligt "klick" i örat.

Vad är det för ett grymt skruvat fel i skallen av dessa företag som sätter det i system att ringa upp folk på detta sjuka vis? Jag har naturligtvis ett "nixat" nummer men det tycks inte hjälpa ett jävla dugg.

Enligt andra som blivit utsatta så ska detta nummer komma från Profact, ICA kuriren eller Sergel inkasso. Operatörsnätet de ringer ifrån tillhör Phonera Företag AB.

Oavsett ärende så är det väl knappast ett smart sätt att ringa en signal och sen lägga på. Vad får de ut av detta egentligen förutom en massa irriterande människor.

Nu har ni ta mej fan terror-ringt till fel person för sista gången! Här ska grävas djupt!


Här förklarar en anställd på Profact tysta-luren-syndromet :










Vilken jävla ursäkt alltså, då måste ju varenda anställd på Profact springa på kafferast eller pissa, skita, röka osv, så gott som alltid! Att inte någon kunnat skruvat ner samtalsfrekvensen i den där jävla dialern efter åratal av klagomål på nätet?

Det vore ju en logisk reaktion iallafall från Fredrik Kessler som har det övergripande ansvaret för denna djävulska telefonterror som drabbar oss alla andra.

Att Profacts uppdragsgivare såsom inkassobolag m.fl nu får veta att deras kunder ofta får tysta-luren-syndromet lär ju inte vara så populärt då de anlitat Profact för att nå ut till folk på ett bra,trevligt och effektivt sätt.

Läs mailkonversationen med Profacts VD här :

http://gessleman.blogspot.se/2014/08/fredrik-kessler-profact-gor-ett.html

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gessleman,

Jag såg ditt inlägg om oss på Profact och blir naturligtvis inte glad av att läsa om din upplevelse. Vi arbetar inte med målsättning att göra personer irriterade utan tvärtom. All teknik kan ställa till det ibland och jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig så att jag kan undersöka vidare om vad som har hänt.

Med vänlig hälsning
Fredrik Kessler
Profact AB

Gessleman sa...

Efter åratal av telefonterror beslutar sig plötsligt Fredrik Kessler att höra av sig. Jag undrar varför? Var det mitt arga blogginlägg som fick Fredrik att bli ångestfylld?

Det handlar inte om tekniken som ställer till det ibland Fredrik Kessler. Det handlar om ALLTID! Så långt bak i tiden som från 2009 har jag hittat klagomål och det säger väl en hel del om eran skitteknik som du nu skyller på.

Tycker Fredrik Kessler istället ska ta fram den STORA telefonboken och höra av sig till de ALLA ANDRA stackars utsatta med. Jag talar inte bara för mig själv Fredrik Kessler som du kanske förstår.

Och det räcker med att googla på numret,namnet eller företaget för att få en ganska klar bild på vad andra tyckt som genomlidit detta tele-terror-helvete genom åren från Profact och Fredrik Kessler. Hur ska jag och många andra tro att detta ska bara sluta nu?

Att gå ut medialt med en ursäkt skulle vara det alla bästa Fredrik Kessler som jag rekommenderar dig i nuläget. I annat fall så kanske media kontaktar dig.

Mvh, Michael Garderud och många många många andra.