Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

tisdag 10 juli 2012

Utbränd personal? - Bild på sms'et












Att den personen på kundtjänsten inte hade sina känslor i schack är ju helt klart. Men samtidigt ska personalen tåla kritik från kunder utan att gå överstyr.


Efter det kränkande sms'et kom ett automat-sms där  Telenor undrade på vilken skala mellan 1 -5 hon värderade sin upplevelse med kundtjänsten. De borde utöka skalan med en minusdel menar Maiken.

http://www.gp.se/nyheter/varlden/1.1000421-bad-kund-brinna-i-helvetet-

Inga kommentarer: