Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

tisdag 20 mars 2012

Medges ej - Förnedrande



Detta ständigt irriterande och förnedrande meddelande förföljde mig hela dagen igår. Både i affärer och i uttagsautomater så nekades jag fast jag hade full täckning på kontot. Inte ens en ynkans kopp kaffe för 10:- kunde jag få dricka av Nordeas elaka fel.

Inte heller på Nordeas eget kontor kunde jag få ut pengar manuellt via kassapersonalen. Eftersom det var pensionsutbetalning igår så var det redan överfullt av äldre människor och vi andra som ville få ut pengar, och det var en ganska irriterad stämning bland de 30-talet köande.

Gjorde några köp via en hamburgerkedja igår och fick medges ej vid 2 försök. Och döm av min förvåning så fick jag ändå 31:- x 2 (62:-) draget på mitt konto då jag kollade saldot via min internetbank idag. Hur kan detvara möjligt?

Tycker det uppstått all mer av dessa fel. Även på internetbanken har det varit mycket svårt att utnyttja betalningstjänsterna, som är minst lika viktigt att de fungerar smidigt och smärtfritt. Och ett bra bemötande från Nordeas sida är självklart A och O för att bibehålla en bra kundrelation.

http://www.gp.se/ekonomi/1.892604-bankomaten-tog-pengarna

Inga kommentarer: