Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

torsdag 16 december 2010

Kung Bore - En kall Gubbe


Kan man ju säga om den bitande kylan som knappast får några värmande ord från mig iaf. Det är Kung Bore som regerar just nu och han e rätt så obestämd vad han vill med vädret den mannen. Snart så tar jag fram min bärbara blåslampa och smälter mig fram när jag går ut. Ingen isfläck ska sänka ner mig på marken minsann. Har tänkt lite taktiskt att en ishockey mundering skulle vara ett rätt så säkert kort att gardera sig med, men dock alltför otymplig att förflytta sig med.
Väljer nog nåt mittimellan som ett lätt skateutrustning med thermokläder i lager innanför.Men snart får man tänka om för det ska ju komma mer snö. Så ett par schyssta skidor och en
Vasaloppskänsla i kroppen gör säkert susen då det vita börjar falla. Sen kan ju Västtrafik lämpligen placera ut lite blåbärsopps stationer längs vägen då spårvagnarna gett upp.

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.512814-langsta-kallperioden-sedan-1875

Inga kommentarer: