Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

tisdag 1 september 2009

Hej då Tv-tablå


Var uppe i Sköna Skövde för ett dag sen
och gjorde ett litet uppdrag för Via Sat
Resultatet ser du här och i en reklamfilm
som just nu bl.a. går på 3:an 6:an och 8:an
På denna bilden är jag längst till vänster


Här kånkar vi tunga tv-tablå buntar i
ett högt vassgräs. Jag är längst till höger


Här rullas ViaSat banderollen ut på gräset.
Jag går i bakgrunden andre man från vänster.


Här byggs det bokstäver av alla TV-tablåer
så svetten lackar som pågick i flera hårda
timmar, men det var en härlig laganda
Jag är i förgrunden närmast kameran


Här kommer vi från ängen med buntarna
redo att bygga vårt stora arbete. Jag finns
längst till vänster i bild med solbrillor


















Inga kommentarer: