Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

söndag 2 mars 2008

Påsklåda på rymmen

Hittade en påsklåda i dag. ja, du hörde rätt inte en postlåda. För det stog nämligen påskpynt på den och var typ i ett standard flyttlådeformat till storleken. Lådan låg vid sidan av trottoaren med mer än halva innehållet utspritt på marken. Och det fanns inte bara påskpynt i den som man skulle kunna tro, utan det var mestadels bröllopskort, vanliga kort, polaroidkort, Cd skivor, brev och andra personliga tillhörigheter som låg utslängda på den våta marken. Jag samlade raskt ihop innehållet och la tillbaks allt i lådan och begav mig till närmaste polisstation med den. Hoppas att någon snäll konstapel kan lista ut lådans ägare snarast.

Lade märke till en Sara Myrbäck från Torslanda ibland påskkorten som adressat. Men enligt eniro och alla Myrbäck som jag kontaktade i Gbg, så existerade ej någon sådan i Västsverige iaf. Hittade även några bibliotekskort från en person av utländsk härkomst. Ringde också denne personen som jag fann på eniro, men han var inte i rätt ålder och visste ej heller vem ägaren av bibliotekskorten var. Konstigt. Ett fall för Sherlock Holmes tror jag. Lådan finns iallafall nu på vågmästarplatsens polisstation i Hisingen, Göteborg.

Inga kommentarer: