Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

måndag 18 mars 2019

XXL - Påsjakten















En annan medarbetare på XXL skriver följande samt visar en bild från lagret i en av XXLs butiker. 

När jag började på XXL så sa chefen till mig att "jag antar att du förstår att jobbar vi på XXL så handlar vi kläder på XXL" varav jag skrattade till svar. Min andra dag sa dom åt mig att göra armhävningar för att jag sa kund istället för gäst.

Finns även en lek de brukar köra som kallas "pås-jakt" där man ska ta tag i en gäst med en stadium påse, fråga vad de köpt för att sedan be gästen lämna tillbaka varan på stadium och köpa likvärdig hos oss för billigare peng.


På deras jobb hemsida där alla arbetare från hela Norden ligger så hurrar alla så fort en annan sportbutik lägger ner.

XXL ledningen + de anställda går även in i andra sportbutiker iklädda XXL pikéer för att sedan plocka med kunder till XXL istället.

Alla som jobbar där kämpar som fasen för att se bra ut för chefen och göra ett bra jobb (vilket dom gör!!) men får absolut ingen uppmärksamhet för det.

Väldigt tragiskt..

Länk till medarbetarens FB-sida HÄR

Inga kommentarer: