Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

torsdag 21 juli 2016

Sales Group - utger sig vara Expressen













Några av säljarna från Sales Group i Barcelona

Ett telemarketingföretag som heter Sales Group från Barcelona ringer upp folk som har NIX:at nummer och säger att de ringer från Expressen och undrar om du kan svara på 3 korta frågor. Som tack så får du tre bilagor gratis på köpet. Vad man inte säger förän i slutet av samtalet väldigt luddigt och snabbt är att du får betala en fraktavgift på dessa tidningar på 40kr.

Och då är de fan inte gratis. Jävla pissföretag som utger sig vara Expressen själva och prackar på folk en massa gratisbilagor som de sen i slutändan får betala för. Korrekt vore att säga att de jobbar genom uppdrag åt/för Expressen och bjuda dig på fraktavgiften om de ska skicka nåt.

Ringde även och påpekade detta för Expressen att detta företag ringde till mig som hade NIX:at nummer, Och de skulle ta tag i detta med en gång.

Men ändå så ringde ärthjärnorna upp mig nästa dag (22/7) och frågar likadant en gång till. Är de dumma i huvudet eller? Och detta sa jag även till Expressen som jag ringde nu för andra gången, Riktigt lågvattensmärke med dessa idioter till telemarketingföretag som Sales Group.

Den 25/7 ringde Sales Group för 3:dje gången till mig och nu är måttet rågat. Och nu blev jag riktigt grym på Sales Group. Tar inte Expressen tag i dessa idioter nu omedelbums så kommer jag ringa konsumentveket och anmäla både dem och Sales Group.

Inga kommentarer: