Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

onsdag 16 augusti 2017

Apple Hotel - Skar mig på vassa spikar vid golvet














P.g.a lite renoveringar i hemmet så var sambon och jag tvungna att ta in på hotel för en natt. (mellan den 13/9 - 14/9) Vi valde då Apple Hotel här i Göteborg som vi tidigare besökt 2007. De hade då en bra standard med bl.a en utomhuspool, gratis kvällsbuffe och en stor frukostbuffe + dubbelrum för cirka 1000-lappen.

Men nu 2017 fanns det inte en, utan SEX vassa spikar som stack upp vid badrumströskeln. En av dessa skar upp undersidan av min fotsula när jag skulle ut från toaletten

Nej, det blir sex (6) stora minustecken för Apple Hotel. Detta kunde ha slutat rejält mycket blodigare än så här.

Hur i helvete är det möjligt av ett hotell att missa dessa spikar? Jag gjorde det dock för man glor ju inte ner i golvet hela tiden. Nästan som nån medvetet har gjort detta för att vilja skada någon.




















Jag har svårt att belasta foten då det svider rejält och funderar på att besöka en läkare för att kolla att inget inne i foten har tagit skada.

Även ett barn eller en hund kunde gjort sig rejält illa av de flera centimeter vassa spikarna som stack upp från tröskeln. Idiotslarv av Apple Hotel att lämna ut ett rum i detta skick.

Vi har 3 dagar senare trots att vi sade till i receptionen samt mailat dem flera gånger inte fått någon  ursäkt eller förklaring av Apple Hotel. Så jävla dåligt och nonchalant!

Se filmklipp och fler bilder HÄR

Inga kommentarer: