Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

fredag 25 oktober 2013

Västtrafiks förare har GRAVA synfel













Hade just varit hos läkaren idag och konstaterat att jag fått ett ryggskott och hade därför väldigt svårt att röra mig och gå, och hade dessutom skitont.Och då när jag skulle kliva av så stannade 1:ans spårvagn långt innan perrongen med den bakre delen av vagnevid Frölunda torg. Det utfärdades heller inget meddelande
i högtalarna i vagnen att något fel skulle föreligga så att föraren stannade på detta idiotiska vis.

Tjejesom ståintill vagnen på den ena bilden tyckte också det var grymt slarvigt och dåligt av förareatt stanna en sådan lång bit innan perrongen. Flera andra resenärer likaså. Gravt synfel är min diagnos och denna förare bör omgående göra ett nytt syntest.



















Ang funktionen synpunkter på deras hemsida så ligger denere sen i tisdags den 22/10 och beräknas komma igång någon gång nästa vecka fick jag besked per telefon. Det går heller inte att skicka mail till dem som i mitt fall då komplettering behövdes av bildbevis. Kan det bli bättre?



Inga kommentarer: