Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

onsdag 24 april 2013

Blev blockad av Kawa Zolfagary på Twitter


















Efter en hel evighet och lite till så beslutade jag mig äntligen för att skaffa Twitter och ha lite koll på den flödande mediaströmmen. Ett starkt måste var ju att följa Kawa Zolfagary (han ni vet som publicerade den där "kränkta listan om mig") Efter ett tags twittrande så tyckte jag att Kawa skulle prioritera sin skönhetsömn bättre och det var i all välmening jag skrev följande lilla rad.
(se ovanstående tweet)


Dagarna gick och plötsligt skrev Zolfagary något som fick mig att ifrågasatta hans vakna tillstånd och skrev då följande nedanstående tweet tillbaka. Strax efter så blockerade Zolfagary mig och man undrar ju hur han egentligen tänkte här? Var det den akuta bristen på ordentlig rem-sömn som tog överhanden och gjorde så att Kawa inte greppade läget och blev rent av kränkt? Med tanke på Zolfagarys tycke om män med kostym och hästsvans så tyckte jag att min lilla kommentar var helt befogad. (se tweet nedan )



















Han tålde nog inte att höra sanningen helt enkelt..


Inga kommentarer: