Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

onsdag 16 november 2011

118 800 Superbilligt? - Nej Superdyrt!



Jag blev kopplad till den jag sökte numret till via 118 800. Problemet var att 118800 tog betalt för tiden till numret de kopplade mig till. En spärr, som enligt dem inte funkat tekniskt. Mitt samtal till kompisen på 25 min kostade mig hela 207 spänn! Så kolla din räkning så du inte blivigt debiterad för vidarekopplingen du med! Detta togs även upp av SVT PLUS!

Ett riktigt perverst skitföretag som Markus Öhman äger. Att kunna veta vett och etikett för deras medarbetare är liksom A och O. Det var säkert Magnus själv som stog för svaret. Han har tidigare sagt i en intervju att han älskar att svara personligt till sina "kunder"

http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.775895-flicka-krankt-av-nummerupplysning

Inga kommentarer: