Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

onsdag 7 juli 2010

Åk VIP men bara om du e HIP



Jag skulle åka hjulet i början på JUNI förra månaden med en kompis och frågade biljettkontrollanten vid insläppet om man fick åka "vip-gondolen" eller om man skulle behöva vara en kändis eller nåt? men biljettrivaren svarade, att nejdå det behövde man inte, men det gick inte, för den gondol-delen skulle "plockas bort" och var såld och skulle inte finnas kvar på hjulet alls

Och hänvisade oss till en annan gondol.Denne passade
även på att säga att man inte heller "såg ut"
lika bra i vip-gondolen p.g.a de mörka glasen. Så vi missade inget
genom att åka en annan gondol menade han.

Vi klev ombord och snurrade runt i en kvart o det var ganska ok.

MEN...

När jag kollar på Göteborgs turistsida om hjulet ser jag att det går att beställa en VIP-biljett separat, men det var inget som mannen som rev biljetterna upplyste oss om.

Hur ligger det till egentligen? Detta verkar ju helsnurrigt och otydligt och förvirrande av Göteborg & Co som är ansvariga for hjulet. Jag och min kompis blev riktigt grymt besvikna iaf


Inga kommentarer: