Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

onsdag 12 mars 2008

Det ligger nog en hund begraven

Idag så skulle jag en gång för alla få bort den stinkande odören i mina favoritkängor som har fått utstå en hel del flitigt användande av mina fötter både i höst och vinter och nu även på vårkanten. Sagt och gjort.. jag började leta på Internet efter en lämplig behandlingsform för mina stackars skor och hittade allt från kulor och pulver till sprayer samt joniserade apparater som skulle neutralisera den hemska lukten.

Men fastnade till slut för en svensk naturprodukt som hade lovordats av många kunder och företag och jag tänkte att denna borde ju vara den självklara produkten att läka mina kängor med. Med icke sa Nicke för de stank Päcka o Pyton fortfarande efter tre st sprayningar. och enligt bruksanvisningen så skulle lukten försvinna så gott som omgående redan efter den första.

Har mailat nu till dem och undrat om jag har fått en flaska med vanligt H2O i. Och kräver utlovade fungerade produkter från deras sida som ersätter min verkningslösa spray. Jag rynkar på näsan åt dem med en stor besvikelse, för detta var ju ingen höjdare alls. Stinker en falsk marknadsföring om inte annat i kapp med mina kängor som fortfarande väntar på akut hjälp.

Undrar varför det utlovade resultatet uteblev då alla andra konsumenter och företag verkade ha fått sina lukter hjälpta med allt ifrån cigarettrök,urin, hund o katt,skosvett, mögellukt, och t.om. från döda råttor och de verkar ju inte lukta så jättegott alls. Eller har jag en sådan fruktansvärd superstark rutten och stinkande fotsvett i mina kängor att inte ens detta medlet hjälper? Tror inte det..

För det ligger nog en hund begraven nånstans och det är INTE i mina skor.

Inga kommentarer: