Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

torsdag 13 november 2014

Le Pain Français - Snygg utsida, ful insida











Smutsig lyx!

Visa upp en snygg utsida men dölj den fula insidan. Ungefär så tänker jag när jag läser om Le Pain Français och VD'n Samuel Samuelssons sätt genom att "lyxa till det lite"

Vad som pågår eller har pågått där vet kanske inte många läsare/besökare eller fransmän. De får ha fake'ad lyx på ytan hur mycket de vill. Jag sätter aldrig min fot där iallafall!

http://www.expressen.se/gt/svenska-krogen-ar-en-av-varldens-snyggaste

Min bloggartikel :
http://gessleman.blogspot.se/2013/04/le-pain-francais-nej-tack.html

Le Pain Français syn på de arbetslösa i sina mail räcker för mig iaf. Jävla nedlåtande människosyn oavsett bidragsystem. Slutfikat!

Inga kommentarer: