Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

fredag 2 augusti 2013

Mobilmaster - Vår tids Tjernobyl




















Såklart masterna inte är radioaktiva. Men de avger en strålning som absolut inte är ofarlig för din hälsa.

Inte första gången träd vissnar och dör i närheten av starkt strålande mobilmaster. Här är ett tydligt exempel på detta. Klart som fan att dessa strålar i längden inte är nyttiga varken för träd,växter,djur och människor.

Att alla träd inte insjuknar och dör kan jämföras med människors känslighet för detta. Vissa människor får besvär av detta och får s.k "elallergi symtom" Men allt fler har dessa symtom eller hittar kopplingar till detta i sin sjukdomsbild.

Jag får starkt bultande huvudvärk och får väldigt svårt att koncentrera mig när jag kommer i närheten av dessa och så också i detta fall då jag var tvungen att gå förbi denna som var uppsatt mitt i ett villasamhälle nära Gunneboslott i Mölndal, Gbg där jag skulle till en sjö och fiska (Rådasjön)


Komikern Peter Wahlbeck blev sjuk av mobilen

Läs om detta här:

http://gessleman.blogspot.se/2012/10/komikern-peter-wahlbeck-sjuk-av-mobilen.html

Inga kommentarer: