Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

fredag 1 juni 2012

Var där och såg polisen - Men jag såg Åsa bättre !








Plötsligt kom en polisbil förbi med blåljusen blinkande framför flaken och många tittade undrande. Den stannade en bit bort och då jag inte såg något annat från där jag stog så jag trodde att den skulle eskortera karavan ekipagen genom Hisingen.

Men när jag kom hem såg jag i GP att det var något helt annat. Fruktansvärt sjukt att ett gäng hjärnlösa idioter kan bete sig på detta vis. Jag förmodar att de blir ganska snabbt identifierade med tanke på hur många som hade kameror med sig. Stort Grattis Åsa och din klass på Ester Mosessons gymnasium för ni var alla GRYYYYMMMMAAA!

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.963521-gang-attackerade-studentfirande

Inga kommentarer: