Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

söndag 6 februari 2011

Sjuk Sjukare Sjukast(rullock)


Skall man mötas av denna syn i väntrummen?
V.g ta några kastrullock och sitt ner o vänta.

Vart är sjukvården i Sverige på väg egentligen..Allvarligt? Väntetider på 10-12 timmar på akuten och larmanordningar i form av kastrullock är ju i nuläget en standard! Nej, jag vågar fan inte bli sjuk om man ska mötas av detta elände på mottagningarna. Ska tusan ta med mig en megafon sa jag kan vråla ut mitt missnöje vid en längre väntan och påkalla uppmärksamheten tydligare.

Snart så måste man väl ligga sked med andra patienter för att sängarna inte räcker till heller! Nej, de ansvariga får styra om i detta sinnessjuka sjukvårdssystem och anställa fler läkare och personal för detta är ta mig fan ohållbart.


http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.544171-patienter-fick-larma-med-skedar-och-lock

Inga kommentarer: