Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

tisdag 30 november 2010

En BILLIG Solresa


Det närmsta solen jag kommer i år blir till Solna som är min födelsekommun. Annars har jag större delen av mitt vuxna liv bott i Skåne samt Göteborg. I det sistnämnda har jag bort i 3 år och jag stortrivs enormt jättebra. Måste nog ha varit en Gbg'are i mitt förra liv tror jag hehe. Men några av mina vänner som även dem är utspridda längs Sveriges avlånga land bor kvar i Solna och även då min käre bror och hans familj.

http://www.gp.se/resor/1.501185-billigt-med-solresor-just-nu

1 kommentar:

Ragnar sa...

Skitbilligt!
Jag kommer själv från Sol-lentuna