Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

torsdag 12 september 2013

Västtrafik har okunnig personal i Frölunda torg













Åkte med Kungsbackapendeln i fredags 6/9 från Mölndal till Hede. Det kostade 58:- som jag löste av konduktören på tåget. när jag några dagar senare kollade på min internetbank var det 3st olika 58:- belopp dragna på mitt konto.

Ringde till Västtrafik och fick reda på att jag skulle ta en kopia på mitt kontoutdrag och skicka in detta tillsammans med en blankett som rör bankkortsköoch den kunde jag hämta på resecentrum i Frölunda torg där jag också bor.

Gick dit och uppgav mitt ärende och de gav mig en blankett som rörde förseningar och gällde typ resegarantin. Ringde tillbaka till Västtrafik och sade att detta var väl fel blankett. Jodå det var fel blankett. 

Jag gick tillbaka till resecentrum i Frölunda torg och påpekaddetta och han hittade inte dessa blanketter och hänvisade mig ner till Brunnsparkens resecentrum att hämta dem.

Ska jag behöva åka ner till Brunnsparken för att få dem, när dessa bör vara tillgängliga i Frölunda torg. Om inte,så borde jag rimligtvis fått dessa utskriva där!

Har liksom inte en skrivare hemma och orkar inte att tjafsa mer med deras inkompetenta personal när det är deras skyldighet och uppgift att hjälpa mig. Så nu är detta anmält för ren inkompetens och som urusel service.

Inga kommentarer: