Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

lördag 18 maj 2013

Blev kränkt av Nordea





Jag : Du sa att har det nånting speciellt med summorna,eftersom du måste sätta in ett ojämnt antal kronor.

Nordea kassörska : Du sätter alltid in ojämna summor är det nånting du.. ja menar.. e de...

Jag : E det nånting som jag hade ett problem med, nån nummerfixering.

Nordea kassörska : Jag vet inte alltså om det e.. du får inte ta det på det viset.. det var ingen negativ fråga.

Varför sätter du in ojämna summor menade en Nordeakassörska vid kontoret vid Frölunda torg då jag satt in pengar vid 2 olika tillfällen efter Blocketförsäljningar. Man måste tydligen sätta in jämna summor på Nordea annars blir man utfrågad om att ha konstiga nummerfobier etc. Detta hände mig den 15/5. (Inspelningen här är från den 16/5 då jag gick dit och ville ha en förklaring)

 Dessutom sätter de alltför ofta in pengar på mitt sparkonto istället för mitt personkonto. Därför det kontot kommer "först på listan" på deras dataskärmar. Jag påpekar ALLTID detta för kassörskorna men det blir alltför ofta insatt på fel konto. Och nu detta. Ar det konstigt att man känner stort obehag som kund eller drar sig för att gå till detta kontor i framtiden?

Det är heller inte första gången man blir illa bemött som stamkund hos Nordea se:

http://gessleman.blogspot.se/2012/06/nordeachef-sa-att-jag-tvattar-pengar.html

Inga kommentarer: