Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

tisdag 4 december 2012

Gerd vann - Men jag blev otippat nominerad




















"Ingen annan har piskat fram vett och etikett mot Västtrafik och Göteborgs spårvägar så tydligt och kraftfullt som honom".. var en av de många röster om namnförslag som hördes i chatten ibland Göteborgarna. Men självklart hade Gerd Hegnell en given plats bland vagnarna. 

Blev faktiskt oerhört förvånad att någon man inte känner lade till mig ibland eliten.Lite skämmit och pinsamt men visst blev gubben samtidigt glad.

Det fina namnet Gerd hade även både min mamma och min faster.Man tackar och bugar iaf för det fina stödet som värmde upp mitt frusna kritikerhjärta till goa plusgrader. Kram och tack Lena!


http://www.gp.se/kulturnoje/1.1151796-ett-hedersvart-pris

Inga kommentarer: